Oma uues reklaamikampaanias piilub Nikon „kujutise hinge“

By in
200

Nikoni uus reklaamikampaania “MINA OLEN” on filmitud Nikon D3S HD videoga.

Amsterdam, Holland, 8. märts 2010.a. – täna esitleb Nikon kogu Euroopas oma uut reklaamikampaaniat, millega tahetakse tutvustada oma uut, suurepärase professionaalsuse ja uuenduste pärandit, mis annab kõigile eriliste eluhetkede jäädvustamisel meeldivaid ja hingejäävaid emotsioone. Uus „MINA OLEN Nikon“ reklaamikampaania ühendab televisiooni, tava- ja digimeedia ning suunab Nikoni „kujutise hinge“ ning loomingulise fotograafia keskpunkti.

Üheksa päeva järjest filmis Ralf Schmerberg mitut telesaadet, millest esimest näidatakse täna Prantsusmaal, Egiptuses, Saksamaal ja Hispaanias. Filmiti rohkem kui 2000 GB materjale, millest suurem osa jäädvustati Nikon D3S-ga, maailmas esimese FX formaadis kaameraga. Selle kaameraga on võimalik luua 720p HD filme ning samuti on seejuures kujutise ülekandmise võimalus.

Ralf Schmerberg jutustas: „Me filmisime küllaltki keerulistes ja muutuvates tingimustes, seepärast oli eriti tähtis, et saime kasutada tugevat ja kvaliteetselt filmikaamerat. Me saime katsetada D3S, saime filmida nõrgalt valgustatud tingimustes (ilma välguta) ning fikseerida õige mitmeid suurepäraseid kaadreid.“

Ralf jätkas jutustust: „Selle kampaania filmimine oli meie jaoks tõeline väljakutse. D3S kaameraga saime teha kvaliteetseid vaateid ja seda erinevates kohtades: kõrbes, pulmades, ööklubides ja Egiptuse püramiidides. Mind hingestas eriliselt see, et vajadusel saime üle minna liikumatute kaadrite filmimiselt filmikaadrite juurde. See, et meil oli võimalik luua tõepoolest kvaliteetseid filme elementaarse DSLR komplektiga, oli väga kasulik kogemus, sest meil puudus vajadus igasuguste lisaseadmete ja kolmjala järele. Enim õigustas see end ühe filmimise ajal, mis toimus Kairo turul ja kus saime filmida peaaegu märkamatult ja loomulikult, pööramata tähelepanu tohutusuurele rahvamassile ja ilma hetkesituatsiooni dünaamikat mõjutamata.“

Vincent Munier, prantsuse fotograaf, kes tavaliselt pildistab metsikut loodust ja keda võib tavaliselt kohata just kaamera taga, on loonud selle kampaania idee. Oma osalemisest projektis jutustas ta: „Filmivõtete tegemine Egiptuse kõrbes oli suurepärane kogemuse veel ka seetõttu, et varem olen ma töötanud rohkem arktilistes tingimustes, lumesajus. Ümberringi laiunud valge kõrbeliiv oli hoopis teistsugune keskkond, kus ma sain katsetada uut Nikon D3S erilistes valgustuse tingimustes. Seista kaamera ees, aga mitte taga, oli täiesti uus kogemus.“

Sven Jacobsen lõi Lõuna-Aafrikas meedia jaoks ettenähtud reklaamikampaania ja kasutas selle fikseerimiseks Nikon D3X kaamerat NIKKOR 35mm, 85mm ja 28-70mm objektiividega.

Nikon D3S annab professionaalidele võimaluse kontrollida ettenägematuid situatsioone ning võimaluse fikseerida situatsioon ükskõik millises kohas. Nikon D3 loodi laialdaselt tunnustatud D3S-iga ja kannab vaatajad vähese valgustuse tingimuses tehtud fotograafiast üle teisele tasemele andes neile uusi loomingulisi võimalusi luua filme multimeedia abil. D3S on varustatud täiesti uue 12.1 efektiivsete megapiksliliste kujutiste sensoriga ning 7-stop ISO diapasoon 200 – 12 800, mis annab võimaluse fikseerida kaadrit või filmi eriti halbades valgustustingimustes ning minimaalse töötlemisega, et vähendada teravust ja peita detaile, mis on väga tähtis uudiste- ja spordifotograafide töös.

54321
(0 votes. Average 0 of 5)
Leave a reply