Digitaalsed kätepesukioskid rakendatakse koronaviiruse vastu võitlemise vankri ette

By in
191
Digitaalsed kätepesukioskid rakendatakse koronaviiruse vastu võitlemise vankri ette

Kõik ettevõtted on otsinud võimalusi nii COVID-19 vastu võitlemiseks kui ka koronaviiruse puhangu ajal tervena püsimiseks. Üks väga ilmne lahendus on paremad sanitaartingimused, nii töötajatele ja ka klientidele. Kui seni on Eesti ettevõtted toonud käeulatusse „lukustatud“ dosaatori pudelid, mis üsna tihti näevad väga inetud välja, siis nutikamad ettevõtjad rakendavad dosaatori äri edul toimima. Pärast koroona viiruse tulekut on dosaator sama oluline kui tualettruum. Kui paljudes tualettides tehakse tarbijatele reklaami, siis sama hästi saab dosaatori panna ka infosõnumit edasi kandma. Vaata lähemalt puutetundliku ekraaniga kätepesukioskit.

Kui koroonaviiruse eriolukorra tagajärjel paljud reklaampinnad on jäänud tühjaks või neid kasutavad veebipoed, toidupoed, riigiettevõtted sõnumi edasi kandmiseks, siis loovalt lähenedes saame aru, et kindlasti mõnda aega on dosaatorid meie elus tähtsal kohal ja nende ümber käib palju liiklust. Võib olla on dosaatorid tulnud, et jääda. Oleme välja töötanud lahenduse, mis ühendab reklaamikanali ja puutevaba automaatse kätepuhastus dosaatori – digitaalne kätepesukioski.

Need kuvarid edastavad klientidele käsi puhastades reklaame, sõnumeid, videoid, uusi vooge, sotsiaalmeedia kanaleid, terviseteavet ja muud sisu. Saadaval on nii puutetundliku kui ka mitte-puutetundliku ekraaniga variandid. Valida on 11.6″ tahvelarvutiga kätepesu dosaator.

Fotoakadeemia OÜ müügi- ja turundusjuht Rene Mitt jagab meelsasti lisateavet nende ekraanidega kätepuhastus dosaatorite ja selle kohta, kuidas nad aitavad nii ettevõtteid kui ka kliente.

Millist reklaami või sisu saab see ekraan edastada?
Mida iganes: meelelahutus, hariduspõhine sisu, videod, reklaamid ja palju muud.

Kas see sisaldab juhiseid käte pesemise tehnikate kohta?
Jah. Saad kuvada käte pesemise tehnikaid, tervisenõuandeid ja parimaid tavasid.

Kuidas saavad ettevõtted seda kuvarit kasutada klientide närvide rahustamiseks ja müügi suurendamiseks nendel ebakindlatel aegadel?
Maailma Terviseorganisatsiooni andmetel on käte pesemine number üks soovitus tervena püsimiseks. Pakkudes üldsusele tasuta käsipuhastusvahendit, võtavad kliendid selle avalikult omaks ja kõnnivad kätepesu masinate juurde.  Olles kätepesu masinate juures näevad nad sisu, mida 21-tollised ekraanid edastavad.

Kas ettevõtjad on näidanud üles huvi selle ekraaniga kätepesu masina vastu?
Jah! Väga suur huvi on selle toote vastu. Meditsiinikliinikud, terviseklubid, spordisaalid, hambaravikabinetid ja kaubanduskeskused, pangad, teenindussaalid, muuseumid, hotellid jne. Kõik soovivad pakkuda turvalist tunned oma klientidele. 

Kas usute, et nüüd, kus eriolukord on lõppenud ja käes on hädaolukord ning pärast koroonaviiruse ahenemist näeme veel ettevõtteid, kes seda ekraan + dosaator lahendust edasi kasutavad?
Jah, praeguse tervisehirmuga on avalikkus hakanud levivaid külmetushaigusi ja gripijuhtumeid ennetama. Kätepesukioskid pakuvad organisatsioonidele uut viisi puhaste käte julgustamiseks, samal ajal saavad nad kioskite sisseehitatud ekraanide kaudu sõnumeid ja meediume jagada.

54321
(0 votes. Average 0 of 5)