ThinTank Photo

By in
686

Think Tank Photo on seltskond disainereid ja professionaalseid fotograafe, kes on võtnud eesmärgiks uurida, kuidas fotograafid töötavad ning arendada välja uusi leidlikke kaasaskantavaid lahendusi, et nende nende vajadustele vastu tulla. Keskendudes “kiirusele” ja “kättesaadavusele”, tagame me selle, et fotograaf oleks valmis “enne õiget hetke” – see lubab neil talletada ajaloolisi hetki, mis peegeldavad nende isiklikke veendumusi ja meisterlikke andeid. Mõned firmad on seadnud keskseks toote. Meie eesmärk on midagi enamat, meie jaoks on oluline fotograafe nende töös toetada. Kui me saame luua tooteid, mis aitavad fotograafidel  mugavamalt reisida, kiiremini pilte teha ja nende varustust paremini korraldada, siis oleme me saavutanud midagi rohkemat kui lihtsalt kotid.

Loojad: Doug Murdoch, Kurt Rogers, Deanne Fitzmaurice, Mike Sturm.


Think Tank Photo lõid 2005. aastal ka disainerit, Doug Murdoch ja Mike Sturm ning kaks fotograafi, Deanne Fitzmaurice (www.deannefitzmaurice.com) ja Kurt Rogers. Deanne Fitzmaurice võitis 2005. aastal prežtiisse Pulitzeri auhinna fotoajakirjanduses.


“Think Tank”, mida defineeritakse kui mõttekeskust, kirjeldab täiuslikult ka firma Think Tank Photo töökultuuri ja eesmärki, milleks on luua uusi leidlikke kaasaskantavaid süsteeme. 2005.aastast on Think Tank loonud rea tooteid, mida meie konkurendid ei ole suutnud ületada.


Alates juhtmeühendusega multimeedia kollektsiooni (Multimedia Wired Up Collection) loomisest on Think Tank jätkanud turuliidrina, olles esimene firma, kes on loonud seeria tooteid spetsiaalselt uute peegelkaamerate jaoks, mis salvestavad fotosid, videosid ning audiot. See kollektsioon tõestab taaskord, et professionaalsete tegevfotograafide kuulamine ning nende vajaduste mõistmine on leidlike toodete alus.

Meie loome tooteid fotograafide jaoks

Meie disainikolleegiumi liikmed on väga oluline osa loomisprotsessist. Nemad varustavad meid teadmiste, ideede ja tagasidega, mis põhineb reaalsest maailmast pärit kogemustel. Dialoogi ja arutelu algatamine professionaalsete fotograafidega ning fotoajakirjanikega üle maailma kindlustab selle, et meie tooted on läbimõeldult ja austusega teostatud ja loodud. Oluline osa Think Tanki filosoofiast on see, et meie disainikollegiumi liikmed arutavad oma arvamusi ja ideid otse tootedisaineritega nii, et keegi kolmas vahele ei sega.

Me tahame tänada kõiki disainikollegiumi liikmeid nende jätkuva toetuse ja väärika osalemise eest loomisprotsessis. Me ootame huviga nende edasist panust ja inspiratsiooni. Disainikolleegiumi liikmed on ära toodud allpool tähestikuliselt perekonna nime järgi:

1.  Boogie – dokumentaalfotograaf

2.  David Bergman – sündmuste fotograaf ning videoprodutsent

3.  Matt Brandon – humanitaarfotograaf

4.  David Burnett – fotoajakirjanik, Contact Press Images

5.  Robert Deutsch – meeskonna fotogaaf, USA Today

6.  David duChemin – humanitaarfotograaf

7.  David Alan Harvey – fotograaf, Magnum Photos

8.  Reed Hoffmann – fototoimetaja ning õpetaja

9.  Ed Kashi – dokumentaalfotograaf ja filmirežissöör, VII Photo Agency

10. Rachel LaCour Niesen – pulmafotograaf/jutuvestja

11. Bob Sacha – multimeedia produtsent ja dokumentaalide režissöör

12. Tyler Stableford – kommertsfotograaf ja filmirežissöör

Disainifilosoofia

Firma loomisest on möödunud kuus aastat, aga meie eesmärk fotograafe toetada on jäänud muutumatuks: me oleme pühendunud suurepäraste toodete loomisele, mis tuleksid vastu fotograafide pidevalt muutuvatele vajadustele. Meie pühendumus ei väljendu ainult meie toodetes, aga ka meie klienditeeninduses ja meie „Ei retoorikale“ tootegarantiis.

Firma toode on tema brändi materiaalne kujutis, kuna just toode on see, mida klient kõige rohkem kogeb. Meie tooted esindavad meie pühendumist fotograafidele, mis on ka üheks põhjuseks, miks me kasutame nii kõrge kvaliteediga materjale nagu YKK RC Fuse Zippers. Teades, et polüvinüül kloriid (PVC) on keskkonnale kahjulik, oleme me 2005. aastast hoidnud “Ei PVC-le“ poliitikat, olles sellega kaamera kottide tööstuses esimesed.

Tootedisaini perspektiivist vaadatuna usume, et otsene ja filtreerimata suhtlus tootedisainerite ja fotograafide vahel on absoluutselt hädavajalik ja seda ilma kolmandate osapoolteta nagu juhatajad, müügi- või turundusinimesed. Ja ei tootepoliitikale. Kui laenata termin arvuti tarkvara tööstusest, siis on meil „avatud allika“ perspektiiv, mis tähendab, et me laseme inimestel väljaspoolt firmat mõjutada meie toodete disaini suunda – nagu meie disainikolleegium. Me oleme loonud firma struktuuri, mis lubab fotograafidel rääkida oma vajadustest otse meie disaineritega, mis välistab tootepoliitika, mis tavaliselt on tootedisainiga seotud.

Meie firma filosoofia tulemuseks on olnud rida leiutisi, mida meie konkurendid ei ole üle trumbanud. Need saavutused on näha meie ajaskaalal.

Põhjus, miks me usume, et kiirus ja kättesaadavus on kõige olulisemad toote elemendid on see, et fotograafia tähendab fotode tegemist. Kui te kasutate kaasaskantavat süsteemi, mis takistab teil fotode tegemist, siis on see süsteem teid alt vedanud. Näiteks fotograafid, kes kannavad seljakotti terve päeva, peavad seda varustuse kättesaamiseks ära võtma kümme või rohkem kordi. Kuid veidi aja pärast on nad sellest väsinud ning ei vaheta enam objektiive ega tee pilte. See on ka põhjus, miks on modulaarse vöö süsteemid nii efektiivsed ning miks me eristame “aktiivset pildistamise režiimi“ ja “ladustamise ja transportimise režiimi.“

Meie kinnisideeks on detailid, mida me kutsume “Viimased 3%“. Seda seetõttu, et just need detailid on keskpärase ning suurepärase toote vahe. Tootedisaineritena oleme me kohustatud panema sisse kõik head omadused, mida fotograafid tahavad ning seetõttu tulime me välja ka “Ei kompromissidele” filosoofiaga.

Kõige tähtsam on aga see,  et me oleme tänulikud fotograafidele ning fotoajakirjanikele, kes meid jätkuvalt julgustavad, toetavad ning usuvad meie visiooni ning firma eesmärki.

54321
(0 votes. Average 0 of 5)
Leave a reply